Our analytics
Over de kunst van getallen, rijen en kolommen aan het einde van een seizoen
Over de kunst van getallen, rijen en kolommen aan het einde van een seizoen
Het einde van een seizoen is nabij. Wist je dat slechts 1,3% van het menselijke aardebewustzijn wordt gebruikt voor mind processing. Mensen geboren sinds 1920 denken misschien dat de geest het belangrijkste deel van ons bewustzijn is. Sorry jongens, de toekomst zal je de relatieve onbelangrijkheid van de menselijke geest laten zien. Dus wat weten we echt over kunstmatige intelligentie? We zijn nog maar net begonnen. Dit betekent niet dat we onze geest niet gebruiken. En dat is waar deze sectie over gaat. Het analytische deel van ons bedrijf. Want er zijn een aantal zeer belangrijke figuren in onze activiteiten. Laten we je meenemen in de magische wereld van getallen, rijen en kolommen.
Het getal 13 is een belangrijk getal, zoals het verwijst naar de Kosmische Mens. 13 Is het aantal chakra’s in ons aardse energetische systeem. Het is ook een bekend spiritueel getal. Jezus en zijn 12 discipelen maken er bijvoorbeeld 13. In ons bedrijf vindt u het nummer 13 op veel plaatsen. Van het marketingconcept van onze Wizard-winkel, de 13 rijken van de menselijke zielen tot in ons Magical Heart-programma. In onze ‘makable’ samenleving gaan mensen er gemakkelijk van uit dat alles mogelijk is. Maar dit is niet waar. Zoals ieder mens zijn of haar eigen specifieke zielsstructuur inbrengt. Hierdoor kun je sommige dingen heel goed doen en andere zullen altijd lastig blijven. De 13 rijken hebben betrekking op de belangrijkste zielsstructuren. Hoewel het misschien lijkt op de ‘archetypen’, is het meer dan dat. Wat? Kom en ontdek je eigen rijk…
awareness education program
experience centre Utrecht
experience center Paris
experience center London
spirituele avonturen in Europa
trainings- en congrescentrum
Misschien heb je nog nooit van dimensies gehoord. Daarom enige uitleg: De eerste dimensie is de stip. Het is een bewustzijnsniveau waar alles één is. Als één persoon het weet, weet iedereen het meteen. De tweede dimensie is de lijn. Het is een bewustzijnsniveau waar alles plat is. Bijvoorbeeld het middeleeuwse concept van een platte aarde. De derde dimensie is het object, dat men kan vasthouden. Dingen hebben een breedte, lengte en hoogte. Het is een bewustzijnsniveau waar alleen dingen worden onderscheiden die kunnen worden vastgehouden. De vierde dimensie is de dimensie van dingen die je kunt voelen, maar niet kunt vasthouden. Dit is de wereld van gedachten, gevoelens, de wind, spraak, geluid, geur, spirituele entiteiten, etcetera. En sinds ongeveer de milenniumverandering opent zich de vijfde dimensie voor de mensheid. Dit is de dimensie van tijd, waar tijd niet langer een lineaire ervaring is. Wat heeft dit met ons bedrijf te maken? Zoals de vierde dimensie verbonden is met onze geest, zo is de vijfde dimensie verbonden met ons hart. Wij zijn pioniers in deze vijfde dimensie. Het beïnvloedt onze energiestroom, onze relatie met materie, het prijssysteem dat we gebruiken, de manier waarop we creëren en nog veel meer. Waarom? Omdat we denken dat dit is waar de mensheid naartoe gaat en we zielen zijn die ervaren zijn in het opereren in vijfdimensionale omgevingen. Is het ingewikkeld? Ja. Is het leuk? soms.Kun je de tijd veranderen? Alleen vanuit een lineair perspectief. Maar vooral voor ons is het wat het is. We zijn eraan gewend.
Vanuit een hartperspectief zou je kunnen denk dat structuren (of regels, procedures etc) niet belangrijk zijn. Het tegendeel is waar. Omdat structuren de vorm bieden, voor het vormgeven van de energie van onze creaties. Je zou het kunnen vergelijken met een opblaasbaar zwembad. Met de plastic structuur eromheen stroomt het water in alle richtingen weg. Hoe gemakkelijker de structuur, hoe groter de kracht die het kan inhouden. Eén cirkel creëert bijvoorbeeld een universum. Onze kleinste structuren worden intenties genoemd. Ze zitten in de fundamenten van ons bedrijf. In plaats van doelen te gebruiken, gebruiken we intenties. Dit stelt ons in staat om gebruik te maken van de zwaartekracht van de bron, bij het manifesteren van onze interesses. Daarom gebruiken we, net als andere bedrijven, verschillende procesmodellen. Ons grootste verschil is dat we niet focussen op de resultaten. We analyseren de relatie tussen wat er gebeurt en onze intenties. Door op deze manier te werken, zou je kunnen zeggen dat we ‘structuren’ naar een hoger niveau hebben geüpgraded. Kleiner, flexibeler, efficiënter en veel magischer.
awareness education program
experience centre Utrecht
experience center Paris
experience center London
spirituele avonturen in Europa
trainings- en congrescentrum
Polariteit betekent de aanwezigheid van twee polen. Het is een van de meest essentiële principes om mens te zijn, veroorzaakt door de aanwezigheid van één Zon. Polariteit weerspiegelt zich in alles wat we ervaren. Van dag tot nacht, van wit tot zwart, van negatief tot positief, de polariteit verschijnt overal. Ook op bedrijfsniveau speelt polariteit een rol. Bijvoorbeeld de debet versus kredietbalans, winst versus verlies. of de O en ik in onze computersystemen. de polariteit is overal. Op een onbewust niveau wordt polariteit vaak een dualiteit. Dan zijn de twee polen gescheiden geraakt. De ene paal is in orde, de andere paal wordt afgekeurd. Met andere woorden, dit is goed en dat is verkeerd. Ons 5D bedrijfsconcept is gebaseerd op bewust leven. We geven dus erkenning aan beide polen. Dat zie je terug in al onze relaties. Het is niet zo dat we geen eigen mening, voorkeuren etcetera hebben. We verwerpen gewoon niet de tegenstellingen van de anderen. Dit is een van onze belangrijkste succesfactoren bij het werken van vijfdimensionale, binnen een meestal vierdimensionale wereld.
Nettowinst is waarschijnlijk de meest voorkomende geaccepteerde term in de economische wereld. Eeuwenlang gebaseerd op de principes, dat prijzen het resultaat zijn van de relatie tussen vraag en vraag. En hoewel het erop lijkt dat de functie van nettowinst tegenwoordig is vervangen door nieuwe principes, zoals aandeelhouderswaarde, deep loss funding, incubating en nog veel meer, zijn ze allemaal direct gerelateerd aan de goede oude nettowinst. In principe is de nettowinst het resultaat van de totale omzet minus de totale kosten. Het gevolg van deze manier van denken is dat we een wereldeconomie hebben gecreëerd met één focus: het oogsten van alle hulpbronnen totdat er niets meer over is. Waarom? Want er is geen beperking. Door de natuurlijke relatie tussen materie en energie te introduceren, valt de natuurlijke beperking op zijn plaats. Op deze manier verdwijnt het hele concept van ‘nettowinst’ vanzelf. Simpelweg omdat het niet meer nodig is. Zo doen we ons werk. In principe creëren we wat we nodig hebben en intentie om een stabiele relatie tussen materie en energie te behouden. Een andere manier van zakendoen, maar op lange termijn duurzaam, vriendelijk en meer bevredigend.
awareness education program
experience centre Utrecht
experience center Paris
experience center London
spirituele avonturen in Europa
trainings- en congrescentrum
We kunnen vragen om cookies op uw apparaat te plaatsen. We gebruiken cookies om ons te laten weten wanneer u onze websites bezoekt, hoe u met ons omgaat, om uw gebruikerservaring te verrijken en om uw relatie met onze website aan te passen.
Klik op de verschillende rubrieken voor meer informatie. U kunt ook enkele van uw voorkeuren wijzigen. Houd er rekening mee dat het blokkeren van sommige soorten cookies van invloed kan zijn op uw ervaring op onze websites en de services die we kunnen bieden.
Deze cookies zijn strikt noodzakelijk om u diensten aan te bieden die beschikbaar zijn via onze website en om sommige functies ervan te gebruiken.
Omdat deze cookies strikt noodzakelijk zijn om de website te leveren, heeft het weigeren ervan een beetje invloed op het functioneren van onze site. U kunt cookies altijd blokkeren of verwijderen door uw browserinstellingen te wijzigen en alle cookies op deze website geforceerd te blokkeren. Maar dit zal u altijd vragen om cookies te accepteren/weigeren wanneer u onze site opnieuw bezoekt.
We respecteren volledig als u cookies wilt weigeren, maar om te voorkomen dat we u telkens opnieuw vragen vriendelijk toe te staan om een cookie daarvoor op te slaan. U bent altijd vrij om u af te melden of voor andere cookies om een betere ervaring te krijgen. Als u cookies weigert, zullen we alle ingestelde cookies in ons domein verwijderen.
We bieden u een lijst met opgeslagen cookies op uw computer in ons domein, zodat u kunt controleren wat we hebben opgeslagen. Om veiligheidsredenen kunnen we geen cookies van andere domeinen tonen of wijzigen. U kunt deze controleren in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
Deze cookies verzamelen informatie die in geaggregeerde vorm wordt gebruikt om ons te helpen begrijpen hoe onze website wordt gebruikt of hoe effectief onze marketingcampagnes zijn, of om ons te helpen onze website en applicatie voor u aan te passen om uw ervaring te verbeteren.
Als u niet wilt dat wij uw bezoek aan onze site volgen, kunt u dit in uw browser hier uitschakelen:
We gebruiken ook verschillende externe services zoals Google Webfonts, Google Maps en externe videoproviders. Aangezien deze providers persoonlijke gegevens zoals uw IP-adres kunnen verzamelen, kunt u ze hier blokkeren. Houd er rekening mee dat dit de functionaliteit en het uiterlijk van onze site aanzienlijk kan verminderen. Wijzigingen zijn pas effectief zodra u de pagina herlaadt
Google Webfont Instellingen:
Google Maps Instellingen:
Google reCaptcha instellingen:
Vimeo en Youtube video's insluiten:
U kunt meer lezen over onze cookies en privacy-instellingen op onze Privacybeleid-pagina.
Analyses