Our strategy
Rolling out the magic
We are creators at the new frontiers. And those are not the challenges of AI or human health, neither are they the rising sea levels or the melting Icecaps. No, the new frontiers are mankind entering a new stage of their development.
MANKIND ENTERING THE 5TH DIMENSION OF THE HEART.
But creating awareness with a small group of people won’t make much of a difference. Therefore our strategy needed more. We had to find a way to bring our vision into the world.
So we have created the concept of an experience center, where people can easily acces the world of the heart.
A place where people can discover the magic of this next step in our development.
The roll out of this concept is the foundation of our strategy.
And there is more…
Therefore we have determined the most essential factor in human behaviour, that is in the way for entering into the next phase of human development.
It is the concept of PROFIT.
For centuries mankind considers ‘profit’ a variable. In a 5th dimensional reality it is not. Who can create what he or she needs, will discover that ‘profit’ is no longer a relevant factor.
THEREFORE THE SECOND STEP IN OUR STRATEGY IS PROMOTING OUR 5DBC BUSINESS CONCEPT
After the phase of development and understanding we are now running our Werfeling experience, including our Wizard store, on these principles.
For profit is no longer our key issue. It is so much more fun creating in this sustainable way.
But the child won’t listen. The coat is so pretty and it might hurt when you take it of.
THE THIRD STEP IN OUR STRATEGY IS EXPANDING CONSCIOUS LEADERSHIP.
Since WOII people in our society spent most of their time at work. Therefore companies play a major role in the way the world is being run today. The world has changed from a government lead society into a company lead society.
The ideas of democracy are being replaced by the ideas of the global corporations.
Our businesses have been playing a large role in creating the four dimensional unbalance in our world today. Not that our companies had bad intentions. It was the consequence of our unconcious 4th dimensional awareness and the profit based economy.
But things have changed. A new level of conciousness has been becoming available on our planet today. And these are our fields of operating.
Therefore we think a succesfull human shift in conciousness, will be very strong supported, when this is ocurring in hte heart of our companies.
Dat vraagt om een herbezinning op het begrip winst. In de huidige context zijn er weinig begrenzingen, waar het gaat om het realiseren van winst. Lange tijd en voor velen nog steeds, was het devies: hoe meer hoe beter.
Winst maximalisatie heeft een inherent mechaniek, dat mens en omgeving steeds verder consumeert. Een nieuwe visie op winst, lijkt essentieel voor positieve sociale veranderingen.
Daarmee komen we bij de kern van het probleem. Wanneer mensen zich niet bewust zijn van de werking van hun eigen systeem, kost het ze heel veel moeite om oude patronen te doorbreken.
Iedereen snapt dat teveel winst een enorme negatieve sociale bijwerking heeft. Maar weinig mensen besluiten hierover met hun baas in gesprek te gaan.
Door de ‘gewone’ werkende mens te bereiken in de manier waarop deze zijn of haar keuzes maakt, ontstaat er een ingang om veranderingen met een grote positieve sociale impact te realiseren. Een bewuste mens, creëert wat hij of zij nodig heeft en begrenst zichzelf daarna. Wetende dat daarmee de lange termijn sustainability wordt gediend.
Door in het hart van de ‘onbalans creërende’ motor te werken, kan er een ‘vliegwiel’ effect ontstaan dat bijdraagt aan positieve sociale veranderingen.
Daartoe hebben wij een opleidingsprogramma ontwikkeld. Het is erop gericht om de mensen zich bewust te maken, van de werking van hun eigen systeem.
Met een gefaseerde opbouw in drie delen, ontwikkelt de deelnemer het vermogen om zich volledig bewust te worden van de eigen patronen, hoe hiermee (anders) om te gaan en hoe zijn of haar kracht bewust in te zetten voor creaties die in harmonie zijn met zichzelf en de omgeving.
Het resultaat is een krachtige positieve sociale verandering, van het eigen gedrag.
Daaromheen organiseren we programma’s en activiteiten, die erop zijn gericht om mensen zich bewust te maken van mogelijke nieuwe financiële systemen, het verkrijgen van inzicht in grote maatschappelijke processen en hoe daarbinnen hun eigen knowhow in te kunnen zetten. Ons hele bedrijf is een prototype van ons gedachtengoed.
Langs verschillende kanalen (we noemen ze opleidingsgates) bereiken we mensen voor deze programma’s. Met de Werfeling beogen we een volgende stap te zetten in het bereiken van mensen voor deze programma’s.
Met o.a. een winkel in het centrum van Utrecht, waarin we artikelen verkopen, die refereren aan de werking van het menselijk systeem, beogen we bewustzijnsontwikkeling nog verder te ontsluiten voor de ‘gewone werkende mens’.